Isnin, 28 Januari 2013

Setelah 1 purnama menyepi


I’m Back, setelah 1tahun setengah menyepikan diri..First at all, Assalamualaikum buat smua readers walaupun ku tau xdak spe nk mmbaca blog yg kusam ni (haha) xpa2 syok sndiri tu kadang baguih untuk kemajuan diri. Fuuuhh, selama 1tahun setengah bnyak sangat pancaroba dunia yg terpaksa ku lalui dari segi suka, duka pahit dan tawa..Tpi nk dijadikan cerita, Spanjang 1tahun setengah ni dan setelah bercerai dgn awek masa lampau sampai kini tiada pengganti yee. Knapa..? itu yg mnjadi persoalan untuk diri aku sendiri. Aku bukan seseorang memilih, bukan seorang yg panas baran, malah seorang pndengar yg setia gitu (Nmpak kn dia marketing. Haha). Aku ada terdengar kata dari seorang kawan aku yg mnyatakan kaum hawa ini takot dgn lelaki yg berbadan besar @ berotot. Benarkahhh..? pada mulanya aku fikir ia hnya melawak tpi dri segi mimik muka dia brcakap dgn penuh confident. Abeh adakah usaha brtahun aku selama ini untuk mmbina otot hnya mnambah jarak diri aku dari kaum hawa. Aku bukanlh nk gadis mengeliliku, tpi aku hnya mahukn seorang jee yg dapat brkongsi kasih dn mnjalani suka duka brsama setelah 1tahun setengah ku jalani secara lonerangers(sunyi beb xdak spa nk mngadu).  

(gambar hiasan)

Tpi xpa, for me now friends are more important thing after my family,  Bila aku kesusahn bnyak bntuan yg datang tnpa mnta dibalas. So sejak itu, aku tanamkn dlm diri aku bila ada kawan dlm kesusahan biarlh aku org prrtama yg dtang membawa bantuan. Mereka juga lh yg mmbuat aku melupakan ex aku, mreka bahan aku, gelak kn aku smpai kdang kala  hmpir brtumbuk (Tpi lelaki brtumbuk smpai lebam mcm mana pn klu nama pn kawan besok lusa dh ok balek kn). So target tahun ini leankn my muscle supaya tiada lemak2 degil dn mncari seorang gadis yg dapat berkongsi kisah suka dukanya dengan saya. So to all readers hopefully dpt mndoakan sy supaya capai target yg hndak dicapai dn Smoga Ceria slalu. Kbai

(Kali ni serius pnya diet dh 2mnggu lebih xmakan nasi nii)

0 Ulasan:

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama