Sabtu, 11 Disember 2010

Cintaku si gadis berkarbonat

kisah ini menceritakan tentang bagaimana aku mngejar cintaku...
 
Aku Happy Ddalam sepi, & Aku Rindu 
Dikala Termanggu,krana cintaku hnyalah mimpi yg tak mngkin aku kecapi dgn diriku yg sebegini...Ttpi apakah cinta itu mngenal erti rupa, usia, mahu pn harta...apakah cinta yg kta miliki itu cinta sejati atau hnye skadar nafsu semata-mata..aku letih dgn semua ini ttp cintaku seakan memaksaku untuk aku mnerus mngejar cintamu itu walaupun berbagai rintangan yg ku trpaksa hadapi..ttp stlah kutahui  yg hatimu telah dimiliki...aku tergamam, aku trpaku seolah-olah nafas ini berhenti seketika...lalu jiwa ku tunduk membisu..cntaku trhadapmu   tdk dpt kucurahkan lagi.aku rela mmbiarkn kau bahagia brsama insan lain..
 
dan ingatlah cintaku trhadapmu hanya cukup dbuktikan dgn melihat kau berbahagia wlupn bkn disisiku ttp ia ckup brmakna bgiku..aku bahagia melihat kau ketawa dan aku sedih apabila melihat kau kecewa..adakah cintaku ini tak cukup besar lagi untukmu..apa yang harus kulakukan lagi..aku hnya dapat mneruskan hidup dgan sisa cinta yg kau beri ini..tp berdaya kah aku mnruskan nya tanpamu...aku hanya dapat berdoa kepada Allah agar dapat mlupakan mu...dan aku berdoa agar kau juga mndapat kbahagian ini...aku harap satu hari nnti kau dapat memahami isi hatiku ini walaupun masih itu aku sudah tiada lagi disini..tapi ingatlah bahawa aku tetap berada dihatimu..bukan untuk sehari tapi untuk selama nya... ingatlah bahawa klau kita mncintai seseorang kita mstilah mmberikan nya kebahagian walaupun dia bukan disisi kita... nie lah ceritera cinta aku si delima gadis berkarbonat....

1 Ulasan:

Di 5 Februari 2011 pada 11:53 PG, Anonymous Tanpa Nama berkata...

jiwang abis la lu nie...

 

Catat Ulasan

Langgan Catat Ulasan [Atom]

<< Laman utama